Vi inviterer til Hyggekveld 8 mai!

Kristin Therese GustafsonArrangementer, Informasjon, Medlemsmøte

Tid: 8 mai kl 1800
Sted: Stokkmarka Fuglehundsenter – Vårblotplassen
Tema: Utstilling

Det nærmer seg Sølvhundutstillingen 2019. I den anledning så ønsker vi velkommen til årets første hyggekveld. Som tema har vi for kvelden utstilling, da dette står på trappene nå fremover.

Vi vil fortelle litt om hvordan utstilling foregår, tips og råd til forberedelser og ha litt praktisk trening. Det vil være anledning til å stille spørsmål. Flere av våre medlemmer har lang erfaring med utstilling, så her vil det være mulig å få mange gode tips.

Vi kommer tilbake til hvem som blir foredragsholdere for kvelden.

Klubben sørger for bålkaffe, brus og pølsegrilling. Det er ikke nødvendig å melde seg på til denne kvelden.

Vi ønsker å benytte våre Hyggekvelder til en god hundeprat, sosialisering med både nye og gamle hundevenner uansett erfaring. Barn er selvfølgelig hjertelig velkommen!

Godt vårvær er bestilt og vi ser frem imot og se både gamle og nye medlemmer til en hyggelig kveld.

Vil samtidig minne om at påmeldingsfrist til Sølvhundutstillingen er 10 mai 2019

Vel møtt til firbente, små og store, gamle og unge 😊

Styret i NFK