Nordenfjeldske Fuglehundklub arrangerer igjen skogsfuglprøve i Trondheimsområdet, nærmere bestemt på terrengene til Thomas Angell i Draksten, onsdag 24. august. Prøven er i utgangspunktet en ettermiddagsprøve med opprop kl. 14:00 ved skianlegget!

Påmeldingsansvarlig: Åse Bollingmo tlf. 977 30 903
Prøveleder: Terje Indset tlf. 415 18 267

Prøven er nå åpen for elektronisk påmelding.
Påmelding via Web / NKK terminliste.
Påmeldingsfrist 15. august

Det er krav om gyldig saurenhetsbevis. Dette må medbringes for en evt. kontroll. Vi viser til NKK sine jaktprøveregler for stående fuglehunder. Husk apportobjekt!

Vel møtt!

Skogsfuglprøve 2021 er nå Historie!

Ettermiddagsprøve i Dragsten 01.09.2021

Nordenfjeldske Fuglehundklub arrangerer igjen skogsfuglprøve i Trondheimsområdet, nærmere bestemt på terrengene til Thomas Angell i Draksten, onsdag den 01.09.2021. Prøven er i utgangspunktet en ettermiddagsprøve med opprop kl 14:00. Vi har imidlertid ett parti (parti 4) med start kl 0800 med oppmøteplass Saksvikvollen P-plass.

DA ER OGSÅ SKOGSFUGLPRØVEN 2021 HISTORIE!

Vi takker deltagere, dommere, arrangør-utvalget og våre sponsorer for å stille opp på en blaut dag i skogen!

Men noen (5 av 15) klarte uansett å få seg en flott premie! VI GRATULERER!

Påmeldingsansvarlig og Prøveleder Birger Stene (birgste@online.no). Mobil 93205545.

Pr. mandag kveld er det ingen ledige plasser, men heller ikke venteliste. Si ifra så snart som mulig hvis du ikke kommer!

NB!! COVID-19 er fortsatt høyaktuell, så følg disse råd:
– Du skal ikke møte opp hvis du er syk eller har symptomer.
– Du skal ikke møte opp hvis du kommer fra kommune med høyt smittetrykk
– Hold avstand og vis hensyn!