Velkommen til Sommertreff, Valpeshow for alle raser og Sølvhundutstillingen 2021!

I forbindelse med Nordenfjeldske Fuglehundklub sitt 100 års jubileum inviteres medlemmer og alle fuglehundvenner til familiehelg 30.juli-1.august på Årsøya Fritidspark I Selbu

Sommertreffet i jubileumsåret byr på et variert og spennende innhold for både store og små.
Selvfølgelig vil våre firbente være i sentrum.

• Sølvhundutstilling 1. august. Egen påmelding via nkk sin side. Se egen informasjon her
  • Lørdag blir det foredrag med Anders Landin (koster 50,- som betales med Vipps)
  • Barn og hund 31. juli
  • Natursti
  • Utstillingstrening
  • Salgsboder fra sponsorer / samarbeidspartnere
  • Underholdning fra barn & voksne
  • Grilling / sosialt begge kvelder
  • Felles frokost lørdag / søndag
  • Kondisjonstrening / sykkelløype
  • Valpeshow for alle raser 31 juli, egen informasjon kommer
  • Apport konkurranse
  • Vannapport
  • Mulighet for å ta apportbevis
  • Skytesimulator
  • Kiosk
  • Levende musikk
  • Bademuligheter

Vi får besøk av noen samarbeidspartnere i helgen:

Troll hundefor og utstyr kommer allerede fredag. De har med et utvalg utstillingsbånd, alt du trenger for å holde hunden komfortabelt kjølig i sommervarmen, og ikke minst Kick-Bike! De har også meget god kompetanse på kondisjonstrening av hund, så her er det tips og råd og få.

Selbusport`n kommer med stand. Han har litt av hvert og kjenner vi sjefen rett så dukker det nok opp noen gode tilbud eller to.

Årsøya fritidspark har en fantastisk beliggenhet ved vakre Selbusjøen med hele 135 mål grøntareal.

Her finnes tursti rundt hele parken, bademuligheter, volleyball baner, fotballbaner, lekepark, frisbeegolf, sanitærbygg, strømuttak til campingvogn/bobil og masse mer. Parken har også en helt ny pumptrack (sykkelbane) som åpnet i år.

Vi tar med griller som vi tenner opp både fredag og lørdag kveld, og håper at alle kan samles til to sosiale og trivelige kvelder. Alle tar med egen mat og drikke for helgen, enkel frokost serveres av NFK.
Åpen kiosk begge dagene.

Kommer tilbake til mer detaljert program med påmeldingsinfo, spennende aktiviteter og kanskje noen overraskelser😊. Egen invitasjon vil bli sendt tilhørende klubber og foreninger i Trondheimsregionen.

Overnattingsmuligheter:

Campingvogn / Bobil                                                300,- pr døgn inkludert strøm

Teltplass                                                                     225,- pr døgn

Leie av ferdig oppsatt lavvo for familie på 4 pers     600,- pr døgn

Leie av feltseng                                                         75,- pr stk/ helg

Det finnes også hengekøyepark på øya for den som ønsker å overnatte på den måten.

I tillegg tilbyr Selbusjøen Hotell og Gjestegård overnatting:

Standard enkeltrom med frokost                   1325,- pr døgn

Standard dobbeltrom med frokost                 1680,- pr døgn.

Dette kan bestilles direkte fra hotellet, oppgi at det er i forbindelse med NFK sitt Sommertreff. Det er tillatt med hund i eget bur på rommet.

Pris for å delta på treffet er 150,- for voksen og 75,- for barn under 15 år. Barn under 5 år er gratis.

Vi håper at så mange som mulig kommer til Selbu og tilbringer denne helgen sammen med oss!

Påmelding skjer via Hoopla.no

Vi ses i Selbu til Sommertreff – årets familie helg 😊