Trening i Storlidalen med NM-vinner Trond Kristian Karlsen

Kristin Therese GustafsonTrening

I samarbeid med Storli Gård har NFK gleden av å invitere medlemmene til treningsdag i Storlidalen lørdag 30. april.

Instruktør blir Trond Kristian Karlsen. Trond har de siste årene oppnådd resultater utenom det vanlige med sine glimrende irsksettere. Under årets NM vinter på Andøya deltok Trond på laget som vant lagkonkurransen, og vant i tillegg den individuelle konkurransen med NJCH Imingens PR Prince.

Vi møtes fredag 29. april på Bjerkeløkka like ved Oppdal, hvor deltakerne innkvarteres fra fredag til lørdag. Her blir det felles middag fredag kveld og frokost lørdag. Fredag etter middag vil Trond fortelle om hvordan han jobber med sine egne hunder. Her blir det anledning til spørsmål og meningsutveksling omkring alle relevante tema relatert til fuglehund. Lørdag tilbringer vi ute i terrenget i Storlidalen, der vi skal prøve å legge til rette for at hver enkelt hund får så godt utbytte av dagen som mulig.

Samlingen vil være spesielt godt egnet for unge hunder uten mye erfaring.

Påmeldingsavgift kr 1250,- dekker treningskort, overnatting fra fredag til lørdag i dobbeltrom, felles middag fredag samt frokost og matpakke lørdag.

Antall plasser er begrenset, deltakelse forutsetter medlemskap i NFK. Påmelding skjer via mail til morten.risstad@gmail.com.