Trening Fullkombinert apport!

Nordenfjeldske Fuglehundklub har gleden av å tilby organisert trening i fullkombinert jaktprøveform.

Fullkombinert jaktprøve er en prøveform som består av to deler: en vanlig jaktprøvedel (skog eller høyfjell) og en apportdel (vannapport, sporapport og søksapport). Alle øvelsene gjennomføres på samme dag og for å få premie må man ha bestått alle grener.

Treningen foregår i Vassfjellet over 5 forskjellige dager der det på siste dag legges opp til en slags «fullkombinert jaktprøve» hvor deltakerne får delta i alle grenene slik det gjøres på en vanlig fullkombinert prøve.
Det er satt opp følgende datoer.
24.juli – 27.juli – 31.juli – 3. august – 7.august med oppmøte Prix Kvål kl. 10:00.
Alle kjører samlet opp til treningsområdet. Varighet pr gang er ca 5 timer

Det er kun satt av 6 plasser så her vil det være «førstemann til mølla», treningen er gratis for medlemmer og kr 250,- for ikke medlemmer. Betaling skjer på Vipps til #16703/Nordenfjeldske Fuglehundklub/Kurs/diverse(kurs). Kvittering må forevises ved oppmøte.
Det stilles krav til sauerenhetsbevis og dette må forevises.

Påmelding gjøres på mail til holten.oystein@gmail.com
Oppgi: Eier/Rase/Navn på hund/alder hund/telefonnummer
Ansvarlig instruktør er Solfrid Fagerbekk, tlf 416 35 960