Torsdag 25. april – Haill & Knaill holder foredrag på åpent medlemsmøte/ kundekveld hos Møller Bil Trondheim

Geir AakvikArrangementer, Medlemsmøte

Nordenfjeldske Fuglehundklub i samarbeid med Møller Bil Trondheim, Trønderburet Radisson Blue Royal Garden Trondheim og Storli Gard ønsker velkommen til en spennende kveld med Haill & Knaill.

Torsdag 25. april kl 18:00 hos Møller Bil Trondheim. Ingvald Ystgaards vei 19

Robert Bjørklund og Kristine Thybo Hansen fra Jegertvillingene tar turen til Trondheim for å dele noen av sine jakt og fiskeopplevelser samt  erfaringer med hund gjennom Sarafjellets Kennel.

Del kvelden med oss for en hyggelig jakt og fiskeprat. Her blir det salg av kaffe/ kaker og anledning til å kjøpe lodd på flotte premier levert av våre sponsorer og samarbeidspartnere.

Halv pris på Vigor&Sage hundefor og 25% på Nonstop hundeprodukter  Opplev også de flotte bilene fra Møller Bil Trondheim og burene til Trønderburet.

Gratis inngang. Velkommen!