Tanker for året som snart er over…..

Geir AakvikInformasjon

Vi er inne i en fin tid med julestemning og forberedelser til høytiden som nærmer seg..
Mye travle mennesker, jobbing og gavehandling. Ta en pust i bakken, sett dere litt ned og tenk på hvor godt vi har det og setter pris på hverandre i vårt flotte land, Norge.
Ett år går veldig fort og snart er det ett nytt spennende år…
Nordenfjeldske Fuglehund har hatt mange aktiviteter i sving dette året, som mange år tidligere. En aktiv klubb som fortsatt vil ha mange aktiviteter neste år.
Vi kommer med ny aktivitetsoversikt først i det nye året. Men flere aktiviteter er allerede fått dato, som fjellsamling, vinterprøve, sølvhundutstilling, vårblot, sølvhundprøven.
Hyggekveldene ble populære, det er noe vi vil fortsette med. Ellers blir det dressurkurs/apportkurs/valpekurs samt sau/hund og trening vassfjellet.
Nytt fra 2015 er at styret har fått en sølvhundstatuett i gave som er klubbens eiendom. Den har styret bestemt skal bli satt opp som en vandrepremie som kan vinnes år for år…statutter er snart klare, og blir publisert. Krav er at en må være medlem og deltatt på minst 3 av 4 arrangement i regi NFK..
For å drive en klubb trengs det mange mennesker i sving…uten dem blir det vanskelig å fortsette.
Mange timers planlegging, telefoner, mailer og dugnads arbeid er lagt ned.
Vil takke samtlige i styret og utvalg for den innsatsen dere gjør, uten dere ingen klubb.
En ekstra takk til Marte Almaas som har hjulpet oss i styret med utarbeiding av ny hjemmeside og på andre spørsmål ang data og fotografering.
Håper mange stiller opp på våre aktiviteter og møter kommende år, og er det noe dere medlemmer lurer på så ta kontakt med oss i styret eller utvalg.

Vil da ønske alle en FREDFULL JUL og ET GODT NYTTÅR
Vær venner og ta vare på hverandre
Nina
Leder NFK