Suksess for NFK-medlemmer i NM

Kristin Therese GustafsonResultater

Foregående helg gikk NM høyfjell av stabelen på Kongsvold. I finalen var NFK representert med flere medlemmer. Både ES Stokkmarka’s Frodo (Erling Meirik), P Eidemlia’s Singha (Bjørnar og Liv Randi Eidem), ES Storbakkens Diesel (Kine og Kurt Høvik) og ES Nyheimgutens Xavier (Bernt Martin Sandsør) tok seg fram til finale.

Etter en lang og spennende konkurranse ble ES Storbakkens Diesel (V`Luca Du Mas D`eyraud – Storbakken`s Sue) til Kine og Kurt Høvik tildelt 2.VK finale med Reserve Cacit. Norgesmester ble en annen hund fra samme kennel, nemlig ES Storbakken’s Lucky Macy (Østheia`s No Limit – Storbakken`s Punky) til Tore og Yngve Hansen.

Under NM skog tidligere i sesongen oppnådde dessuten ES Storbakkens Makita (Løvenskarets Birk – Storbakkens Punky) til Eivind Kolstad en flott 4. VK finale.

Innehavere av Kennel Storbakken – Åse og Stig Håvard Hansen- har dermed all mulig grunn til å være førnøyd med sesongen så langt.

Vi gratulerer alle involverte med glimerende prestasjoner!

Kolstad Hovik