Støtt NFK gjennom Grasrotandelen

Geir AakvikInformasjon

NFK er nå registrert i Grasrotandelen og du kan støtte klubben når du spiller hos Norsk Tipping. Les alt om hvordan du gjør dette her.;Som kjent er det innført et system som gjør at du som tipper selv kan velge hvilken frivillig organisasjon som skal få midler fra Norsk Tipping.

Nå er NFK registrert i registeret og du kan enkelt tilknytte din tipping til NFK slik at klubben får inn noen ekstra kroner. Du tilknytter deg NFK på én av tre følgende måter:

1. Hvis du tipper via PC’en og har kortleser for spillerkortet så velger du Grasrotandelen i topp-menyen på Norsk Tippings sider. Deretter søker du opp Nordenfjeldske… og velger tilknytt.

2. Tipper du fra mobiltelefon så finner du et eget menyvalg med samme funksjon som på nettsiden i Norsk Tippings mobil-applikasjon

3. Tipper du på «gammel-måten» så ber du kommisjonæren knytte deg til NFK neste gang du skal tippe. Det kan da være lurt å ha med seg NFKs org-nummer da dette gjør det enklere å søke opp klubben for kommisjonæren. Nummeret er: 976260600

Hvis alle medlemmer som tipper følger denne oppfordringen så blir det noen kroner til klubben, som du som medlem igjen vil nyte godt av.

Ønsker du å følge med på hvor mye klubben får inn så er det offentlig informasjon. Gå inn på https://www.norsk-tipping.no/grasrotandelen/og søk opp NFK for å få tilgang til statistikken.

Så neste gang du slenger inn en lotto-kupong, eller setter en 50-lapp på Rosenborg i Europa-ligaen, så må du huske å knytte deg opp!;