Skytetrening på haglebanene til Nidaros Jaktskytterklubb

NFK inviterer jaktinteresserte medlemmer til skytekvelder på leirdue. Tiden går fort, og snart begynner høstjakta. Da starter vi forberedelsene til høstjakta med skytetrening på leirdue før vi står i fjellet og skal felle årets første rype … litt trening før høstjakta gir garantert bedre treff!

Her er alle velkommen, både nybegynner og viderekommende. Det blir gitt instruksjon og tips i leirdueskyting, samt praktisk veiledning av Nidaros Jaktskytterklubb alle kvelder.

Følgende baner og kvelder er reservert for oss fra kl.17:00

• 2 baner/  onsdag 18.august
  • 4 baner/  onsdag 25.august (Vi har alle baner/ klubbmatch)
  • 2 baner/  onsdag 1.september

Hver enkelt betaler kr. 120,- med Vipps på stedet/skyteserie a 25 skudd/duer.

Onsdag 25.august blir det KLUBBMATCH… en kveld full av krutt og konkurranse i kampen om tittelen klubbens skytterkonge/dronning!

Det blir den 25. august også mulig å ta apportbevis for de som ønsker det.

Nidaros Jaktskytterklubb ligger i den sørlige enden av Digresmyra på Jonsvatnet.                    Veibeskrivelse: Nidaros Jaktskytterklubb – Google Maps

Skal treffprosenten på jakta bli bedre må det trenes og øves, velkommen!😊