Skogsfuglprøve 2020

Partilister pr 24.8 kl 1200 (endelige) er lagt ut! Se nederst!

Oppmøte Saksvikvollen P-plass for alle partier som starter kl 14

Nordenfjeldske Fuglehundklub arrangerer igjen skogsfuglprøve i Trondheimsområdet, nærmere bestemt på terrengene til Thomas Angell i Draksten, onsdag den 26.8. 2020. Prøven er en ettermiddagsprøve med opprop/start kl 14.
Et parti (Parti 009) vil gå på formiddag med start kl 0800. Deltagere her er informert!

Husk eget apportobjekt og vaksinasjonspapirer samt saubevis!
Det skal apporteres for alle premiegrader!

NB!! på grunn av Covid-19 kjører vi i år et forenklet arrangement. Ingen grilling eller servering. Dommere skyter med revolver.

Oppmøte og Sekretariat blir på parkeringsplassen på Saksvikvollen.

Prøven er nå fulltegnet!

Vi vil følge alle retningslinjer og bestemmelser som kommer fra FKF/NKK og myndighetene mht smittevern. FKF har fått utarbeidet en «veileder» som vi ber alle lese og følge:

Påmeldingsansvarlig og Prøveleder Birger Stene (birgste@online.no).

Partilister:

Prøven inngår i Trønder-CUP!