Resultater klubbmesterskap 2011

Geir AakvikArrangementer, fjellsamling

Her finner du  resultatliste fra klubbmesterskapet 2011 og bilder av vinnerne.;Klubbmesterskapet gikk av stabelen lørdag 5 februar fra Teveltunet, og var en fin opptakt til kveldens jubileumsfeiring (mer om denne kommer senere),
Vi sendte ut hele 3 partier i AK, et parti i UK og i tillegg et instruksjonsparti. Med totalt 5 partier ute er NFK’s klubbmesterskap faktisk større enn mange offisielle jaktprøver som arrangeres.

Klubbemesterskapet gjennomføres med poengdømming noe som gir alle en fair sjanse til å vinne. Siden det var tre partier i AK gikk de tre beste fra hvert parti videre til en finale.
De som gikk til finale fikk med seg poeng for viltfinnerevne, fuglebehandlig og diskvalifiserende regelbrudd. Øvrige poeng ble strøket.

Vinnere av klubbmesterskapet 2011:

AK:

1. pr. GS Dått – Marte Austvik

2. pr. IS Kid – Frode Døsvik

3. pr. ES Billy – Jarle Karlsen

UK:

1. pr. ES Bris – Torbjørn Austvik

2. pr. ES Inna – Pål Inge Røe/Tommy Forselius

3. pr. ES Bianca – Bjørn Remen
vinnereklubbmesterskap 2011
Fra venstre, Jarle Karlsen, Marthe Austvik, Frode Døsvik, Tommy Forselius, Torbjørn Austvik, Bjørn Remen.

Vi gratulerer alle vinnerne og spesielt Marthe Austvik, som viser at det ikke er alder eller kjønn som er avgjørende for føring av hund 🙂

Vi benytter også anledning til å takke dommerne Svein Sellie, Arne Aalberg, Tore Mæhla og Stig Midthjell, samt instruktørene Alfred Sæther og Gunnar Handberg.