Oppstart av kondisjonstrening i treningsterrenget Vassfjellet fra 15/7

Geir AakvikInformasjon

I Vassfjellet er det ingen bestand av rype, derfor har vi gleden av å tilby fuglehundfolk mulighet til å starte kondisjonstreningen av fuglehunden sin allerede i juli og båndtvangstider i flotte omgivelser, kun et «steinkast» fra byen.

Formiddagskort tirsdag og torsdag oppmøte kl 09.30 ved Prix butikken på Kvål, og Ettermiddagstrening man-fre oppmøte kl 17.30 ved Prix Kvål.

Man kjører samlet opp igjennom bommen og opp til treningsterrenget, veien går helt opp så man kan starte treningen av hunden med en gang.
Dette tilbudet ser dere på inatur.no og kan kjøpe treningskort der, søk etter Nordenfjeldske Fuglehundklubb/fuglehundtrening i Vassfjellet.

Veibeskrivelse (fra Trondheim):

Kjør E6 sørover forbi Melhus til du kommer til Kvål kjør inn til venstre til parkerings plassen ved lyskrysset, vi samles ved Prix butikken.
Alle hunder som skal trenes må ha saubevis.

Ps – for å kjøpe dette tilbudet på inatur.no må jegeravgiften være betalt og registrert i Jegerregisteret

Velkommen !

536ce75ae4b046279e937e38_w[1] 536e0675e4b09f3ee01da183_w[1]