Nordenfjeldske Fuglehundklub Ungdomsgruppe.

Kristin Therese GustafsonInformasjon

Nordenfjelske Fuglehundklub ønsker å etablere en ungdomsgruppe der det vil spesielt legges til rette for yngre, nyetablerte hundeeiere.
Ønsker med dette å se hvordan interessen er og få satt i gang etablering av gruppen. Ber derfor dere som medlemmer om at dere tipser barn, naboer eller andre kjente som kan være interessert i å delta. Aldersgruppen vil være opp til +/- 30 år og det eneste kravet vil være at deltakerne er medlemmer i NFK. Aktivitetene som gjennomføres i gruppen vil være gratis.

Her er noen av aktivitetene som kan være aktuelle å gjennomføre i ungdomsgruppa
– Spesial tilpasset kurs – valp – dressur – apport – Vannapport
– Utstillingstrening/stell av hund
– Sosial samling med føring av hund i fjellet
– Innføring i jaktprøve
– Leirdueskyting – våpeninstruksjon
– Provokasjon fugl
– Jakt samling høst

Hvis du uforpliktende er interessert i å bli med i en slik gruppe så meld din interesse samt hvilke aktiviteter akkurat du hadde satt mest pris på.
Send oss en e-post til post@nordenfjeldskefk.no så snart som mulig og helst innen 01.05.21
For evt spørsmål, ta kontakt med Øystein Holten. Tlf 96 22 22 11

Hilsen styret