Noen jaktprøve resultater fra de siste ukene

Geir AakvikJaktprøve resultater, Resultater

I løpet av de siste ukene har klubben fått til sendt noen jaktprøve resultater på vår facebook side fra våre medlemmer.  Her er det vi har mottatt.

6.september

Maiken Gyldenskov Horn har gjort det meget bra på Dovre i helgen!
Hunter Gyldenskov de la Pierre d’Or fikk 3 ak og Fjellrypas Rd il Tempo fikk 2 x 2 uk, Vi gratulerer med meget gode resultater!
maiken gyldenskov

Rangelfjellet’s Mac fikk 1. AK på Kongsvoll Eier og fører Lars Olav Sagberg

mac 1ak lmac 1 ak

4.September

Vinjevegens Birk med 3AK, Skog Holtsjøen.

birk

Torgeir og Kristine Møst fikk 1Ak på Neadalens Marte Møst i Tydal

møst

• Birgit Westgård med Bekkstugus Blixt og fører Vigdis Nymark fikk 3Ak og 2Ak på skog Trondheim/Holtsjøen
  • Tore Mæhla med Kreklinglabbens Tara fikk 2Ak skog Namdal
  • Raudsildras Urd til Inger Egeland og Kjell Knudsen fikk 2Ak skog på Holtsjøen
  • Gabrielle Cappelen med Zettertjærns Utrolige Cocco fikk 2Uk Dalsbygda
  • Kai Ivan Sterten med Svartbekkens Cree fikk 2Uk Holtsjøen
  • Heidi og Jonny Larsen fikk 3Ak og 1Ak på Hegglifjellets Lucky Lady i Tydal

3.september

Vigdis Nymark stilte sin hund, Valaskjalvs Rhymer på skogsfuglprøve den 3.september og det ble 1Ak og dermed NSUCH

vigdis nymark

• Jarl Strømdal stilte sin 13 år gamle Mara på samme prøve og fikk 2Ak
  • Inger Egeland fikk 3Uk på sin Raudsildras Jess på Tydalsprøven
  • Eivind Grønli fikk 1Vk på Holtsjøprøven og 1Vk kval på Verdalsprøven med sin Skoglykkas Aik
  • Nina Kjelsberg fikk 1Uk Dalsbygda på Imingens Pn Vegas
  • Rolf Bye fikk 3Uk Dalsbygda på Soknahåggåns Phoenix

Jan Pallin og zettertjærns qiullen fikk 2x2ak på Røros helga 25.august.

jan pallin

Imingens Vegas til Nina Kjelsberg fikk den 24.august 1 Uk på Ngk sin Trysilprøve i Ljørdalen. Fører var Per Arne Kjelsberg.

vegas kjelsberg

Wenche Porsanger med sin gs Imingens Ek Elle-Gant ble NM vinner på skog den 24.august

nm skog vinner 2014

Rolf Bye stilte den 24.august sin unghund Gs Soknahåggån’s J Phoenix på Holtsjøprøven. På sin første jaktprøvestart lyktes den, og fikk en flott 3 uk.

rolf bye

Einunndalens B-Billie Neila fikk en 1 AK på Holtsjøen den 23.8. Eier Grete Sagberg Tegnander , med Hans Jørgen Johansen som fører. Han og Hege Mandal er forøvrig også oppdrettere!

neila

Morten Risstad har vært på Rørosprøven den 23.august å stilt i vk. Det resulterte i 1 vk på Is Heggelifjellets Face.

morten risstad

Daniel Bjerkmo og Is Heggelifjellets Indie fikk den 23.august 1 Ak i Snåsa.

daniel bjerkmo

Vi gratulerer Trine Frøseth Nielsen med 1UK på Zettertjârns Vanilla SE43256/2013. Hun har vært på jaktprøve på Gordon Castle i Ljørdalen den 23.august. Dommer: Arnfinn Holm

trine frøseth

Marianne Myrmo og Tysvikas Mira fikk 1Ak høyfjell Trysil

marianne myrmo

Fjellrypas RD il Tempo fikk 1 uk apport på Østmarkaprøven 21/8, og 3 uk høyfjell i Ljørdalen 22/8. Eier/fører: Maiken Gyldenskov Horn.

maiken gyldenskov2

Vi har fått nyss i at Nfk medlem, Ingvar Rødsjø, har et nytt stjerneskudd på gang. Ingvar stilte den 21.august på Ngk sin høyfjellsprøve i Ljørdalen. Unghunden Hi-Tex fikk 1 Uk (1 år og 10 dager gammel), og er da klar for Norsk Derby.

ingvar rødsjø