NFK vil opprette medlemsblogg!

Geir AakvikArrangementer, Informasjon, Medlemsblogg

Vi jobber med å opprette en medlemsblogg på nettsiden.

Nordenfjeldske Fuglehundklubb er en klubb for alle som har fuglehund. Derfor vil vi lage en medlemsblogg som ikke bare handler om flotte premier fra jaktprøver og utstilling, men også historier og flotte øyeblikk fra jakt eller tur i skog og mark, det er jo i all hovedsak derfor vi har fuglehund(er)!

Vi håper at medlemmene kan dele bilder og en liten historie om en fin dag på jakt eller trening med unghunden som plutselig «våknet» og festet stand, en spesielt flott fjelltur med våre firbente venner der fjellet viste seg fra sin beste side eller en helt annen spesiell opplevelse med fuglehunden din som du vil dele med klubben. Vi vil selvsagt også høre om en dag der hunden gjorde det bra på jaktprøve eller utstilling.

Bloggen kommer på nettsiden om ikke så lenge og mer info om hvordan medlemmene kan bidra kommer på et senere tidspunkt.

Vi fikk i vår inn et  eksempel på et flott øyeblikk vi ønsker på den fremtidige bloggen:

Lars Petter Wassmo og gordon setteren hans Ailo var på tur i mai:

Lars skriver:

Jeg og min GS Ailo var på fisketur i Klæbu traktene da vi møtte denne karen. Han var ikke spesielt interessert i å ha oss på hans territorie, men jeg fikk tatt noen fine bilder av denne praktfulle Tiuren før vi dro av sted. medlemsblogg lars petter wassmo

Vi takker for bidraget og håper mange vil sende inn flotte øyeblikk med våre fuglehunder når medlemsbloggen er oppe og går!