Neste hyggekveld blir mandag 16.6 på vårblot plassen, Velkommen!

Geir AakvikInformasjon

Neste hyggekveld blir mandag 16.6 kl 18.30 på Vårblot plassen.

Vi håper så mange som mulig møter opp og vi ønsker spesielt nye medlemmer velkommen slik at dere kan bli kjent med klubben i trivelig sosialt lag rundt bålet,det vil bli servert kaffe,spekemat fra Eidsmo kjøtt og brus.

Vi er midt i utstillings sesongen, derfor ønsker vi å gi medlemmene våre litt tips til hvordan man kan vise frem hundene sine best mulig for dommeren:

I Nordenfjeldske er vi så heldige å ha Vigdis Nymark som medlem, hun har en enorm kunnskap og erfaring både som dommer og deltager i utstillingsringen, hun kommer for å dele sin kunnskap med oss og vil holde litt undervisning om klipping av hund, og lære oss litt om hundens anatomi, mange av oss forstår ikke alt som står skrevet i en utstillings kritikk, om noen har en kritikk de gjerne vil ha forklart så ta den gjerne med!

Om været blir greit fyrer vi også opp grillen , slik at de som ønsker det kan ta med grillmat.

Det vil bli rikelig med pauser til å prate «hoinnprat» rundt bålet.

Vi oppfordrer så mange som mulig å ta med hundene sine, og klippeutstyret de har for å få litt opplæring rundt klipping av hund til utstilling.

Velkommen alle sammen!MediaHandler

Veibeskrivelse: