Meld inn dine utstillings og jaktprøveresultater for året 2018

Geir AakvikInformasjon, Resultater

Vi oppfordrer medlemmene til å sende inn sine bidrag slik at grunnlaget for utmerkelser og bidraget til Hund og Jakt Årboka 2018 blir best mulig !

Hvert år deler klubben ut følgende utmerkelser på Årsmøtet:
• Årets prestasjon
• Beste UK – hund
• Beste AK – hund
• Årets hund – Jakt
• Årets fører
• Årets hund – Utstilling
• Årets Nordenfjeldske-profil (deles kun ut dersom noen har utmerket seg) Her er alles mulighet til å gi noen en spesiell klapp på skulderen, er det noen akkurat DU mener fortjener denne tittelen, så kan du melde dette inn til redaksjonen. “Årets profil” er en uoffisiell utmerkelse der styret i NFK, sammen med redaksjonen i Hund og Jakt utpeker en person, gjerne etter forslag fra medlemmene. Dette skal være en person som på en eller annen måte har utmerket seg i året som gikk.”

Resultatene sendes inn ved hjelp av epost. Skriv inn i emnefeltet «Medlemsresultat 2018» og send resultatet til resultat@nordenfjeldskefk.no innen 1.januar 2019.

Eposten må minst inneholde følgende informasjon:
Navn på hundens eier:
Navn på fører:
Navn på hund:
Eiers epostadresse:
Hundens registreringsnummer:
Hund rase:
Arrangement, dato og resultat:

Epost bør inneholde bilde av hunden slik at det kan publiseres sammen med resultatet. Begrens bildestørrelsen til 5 MB om mulig og bildetype .jpg eller .png

Ved problemer kan du kontakte oss på post@nordenfjeldskefk.no

Mvh
Styret i NFK