Medlemsmøte – onsdag 6. september

Geir AakvikArrangementer, Medlemsmøte

Siste medlemsmøte før jakta og Sølvhundprøven blir onsdag 6. september kl 1830 på SpareBank1-hytta i Granåsen.

Denne gangen får vi besøk av Stig Håvard Hansen. Foruten å være en dreven jaktprøvedommer, konkurranseskytter og jeger har Stig Håvard oppdrettet mange gode jakt- og prøvehunder under sitt kennelnavn Kennel Storbakken.

Han jakter mye med sine hunder, og det felles både skogsfugl og ryper for hundene uten at det går utover jaktprøvedressuren. Stig Håvard har lyktes med det som mange av oss

streber etter – å få fram hunder som fungerer like godt på høyfjell og skog, under både jaktprøver og praktisk jakt.

Førstkommende onsdag vil han dele noen av sine erfaringer med oss, både hva angår skyting, dressur og praktisk jakt.

Vi håper det passer for mange å ta turen til Granåsen innimellom taksering, trening og jaktprøver. Kaffeservering og loddsalg blir det som vanlig.

Vel møtt!