Medlemsmøte 30.januar 2019 – Tema: Vigor & Sage

Geir AakvikArrangementer, Medlemsmøte

Tema: Presentasjon av vår nye hovedsponsor Vigor & Sage

2018 er nå tilbakelagt med mange aktiviteter og med meget god deltakelse fra dere. Vi ser frem til et nytt godt jakt og hundeår med flere hyggelige opplevelser sammen med dere !

Vi sparker i gang 2019 med et medlemsmøte sammen med vår nye generalsponsor Vigor & Sage. NFK er svært fornøyd med å ha landet denne avtalen !

Vigor & Sage er i sterk vekst med sine innovative produkter. De benytter rene, naturlige ingredienser beriket med velgjørende urter. Denne helhetlige, balanserte tilnærmingen fører til at de kan tilby et sortiment av komplett hundefôr tilpasset ulikt behov gjennom året. Vigor & Sage vil denne kvelden holde ett foredrag om hundeforet og gir meget gunstige medlemstilbud.

Tid: 30.januar kl. 2000 – 2200
Sted: Hund som Hobby på Lade Arena (Kart lenke)

Denne kvelden får du
➢ Informasjon om foret www.vigornsage.no