Medlemsmøte 18.11

Geir AakvikInformasjon

Hei
Vårt siste medlemsmøte for dette året er 18/11 på Sandmoen kl 19.00…håper dere vil sette av kvelden og komme på møte..Det blir trivelig

Første del av kvelden blir det å «lufte» bruk av Garmin Astro på fuglehunder…der har vi fått Roald Arntsen og Stig Håvard Hansen til å sitte i panelet.

Siste del av kvelden sender vi en 30 min filmtrailer fra klipp fra sølvhundfinaler. Info fra styret og utlodning.

Til dere alle…

Er det noen som har lyst å være med å hjelpe til i NFK så gi beskjed til oss i styret/utvalg eller valgkomite.
Vi blir veldig glad hvis enda flere vil være med å gjøre denne klubben til et enda bedre sted å være medlem i..

Har dere tips og synspunkter på hva vi i klubben skal ha mere eller mindre av, så er vi takknemlige for info..

Husk å melde inn resultater til Årboka

Sees på møtet, da