Kurs Våren 2019

Nordenfjeldske Fuglehundklub inviterer medlemmer og andre interesserte til kurs våren 2019.

Det vil være valpekurs, dressurkurs og apportkurs.

Kursene vil gå over 6 kvelder fra kl 1800-2030, og avholdes ved Stokkmarka Fuglehundsenter. Alle kvelder vil ha fokus på det sosiale og trivsel med felles samling rundt kaffekjelen på Vårblotplassen.

Dette er i samarbeid med Stokkmarka Fuglehundsenter og det vil alle kurskvelder være mulig å kjøpe seg opp med provokasjonsdressur med bruk av tam fugl etter vårt kurs. Dette avtales direkte med Stokkmarka og vi har avtalt en pris for dette på 300,- pr ekvipasje pr kurskveld.

For medlemmer i NFK er kursene gratis!

For andre som ikke er medlemmer så vil prisen være på 500,-. Det er selvfølgelig anledning til å melde seg inn hos oss for å delta på lik linje med medlemmer.

Kursplan:

Dressur Apport Valp Tamfugl
Kl 18-2030 Øystein/Morten Marthe/Solfrid Stein S Wangen Bestilles direkte til Stokkmarka.

post@stokkmarka.no

Torsdag  9.5 X X X
Onsdag  15.5 X X X
Torsdag  23.5 X X X
Mandag  27.5 X X X
Onsdag  5.6 X X X
Torsdag 13.6 X X X

Påmelding gjøres til følgende adresser:

Valp- Stein S Wangen:        sswangen123@hotmail.com

Dressur- Øystein Holten:     oystein@unoma.no

Apport- Marthe Austvik:      martheaustvik@gmail.com

Kursene vil passe til alle, uansett erfaringsnivå.

Vel møtt til kurs😊