Kondisjonstrening i Vassfjellet

Nordenfjeldske Fuglehundklub har også i år gleden av å tilby organisert kondisjonstrening av fuglehund i Vassfjellet fra
15. juli til 9. august.

Vassfjellet har ingen rypebestand, derfor kan NFK i samarbeide med Vassfjellet Grunneierlag tilby mulighet for kondisjonstrening av fuglehund i juli og august, i flotte omgivelser, kun et «steinkast» fra byen.

Treningen foregår mandag- fredag med oppmøte ved Prix Kvål kl. 17.30. I tillegg blir det noen dager mulighet for formiddagstrening med oppmøte Prix Kvål kl. 09.30. Man kjører samlet opp til dressurområdet.

Kjøp av kort gjøres på Inatur.no, ogdette er et eksklusivt tilbud til medlemmer i NFK. For å kjøpe kort må jegeravgiften være betalt og registrert i Jegerregisteret. Alle hunder som skal trenes må ha gyldig sauerenhetsbevis.

Vi ses på trening i Vassfjellet for en flott oppladning til Høsten!