KONDISJONSTRENING I VASSFJELLET

Maria Victoria KolbjørnsenInformasjon

Også i år har vi gleden av å tilby organisert kondisjonstrening av fuglehund i Vassfjellet fra 15. juli til 12. august. Vassfjellet byr på flotte omgivelser, kun et «steinkast» fra byen. Vassfjellet har ingen rypebestand, derfor kan NFK i samarbeid med Vassfjellet Grunneierlag tilby mulighet for kondisjonstrening av fuglehund i juli og august.

Treningen foregår mandag- fredag med oppmøte ved Prix Kvål kl. 17.30. I tillegg blir det noen dager med mulighet for formiddagstrening med oppmøte Prix Kvål kl. 09.30. Alle kjører samlet opp til dressurområdet.

Merk:

• Kjøp av kort gjøres på Inatur.no, og dette er et eksklusivt tilbud til medlemmer i NFK.
  • For å kjøpe kort må jegeravgiften være betalt og registrert i Jegerregisteret.
  • Tisper med løpetid kan ikke delta. Dette for ikke å ødelegge treningen for andre hunder.
  • Alle hunder som skal trenes må ha gyldig sauerenhetsbevis og dette må forevises sammen med kvittering på betalt trening 🐑
  • PÅMELDING HER

Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål.

Vel møtt til fine dager i Vassfjellet sammen med NFK! 😊🐾