Klubbmesterskap & Treningssamling lørdag 13 februar kl 09:00

NFK inviterer til klubbmesterskap og trening i Meråker

Pga Covid-19 situasjonen vil det i år kun gjennomføres selve klubbmesterskapet uten noe sosialt innhold. Smitteverntiltakene bli tatt på alvor og det legges til rette for en aktivitet i trygge omgivelser.

Reglene i klubbmesterskapet er ikke så strenge som under offisielle jaktprøver –

alle får være med til slutten av dagen uansett hva som skjer underveis.

Klubbmesterskapet er en fin anledning for nye medlemmer til å bli bedre kjent med medlemmene i klubben og få et innblikk i hvordan jaktprøver gjennomføres.

Her er det plass til alle uansett nivå.

De som ikke ønsker å delta på klubbmesterskapet lørdag, men heller ønsker å trene sin hund, kan gjøre det. Trening blir organisert i partier, og NFK stiller med instruktører.

Program lørdag 13.februar:

09:00   Oppmøte på den enkelte sitt tildelte terreng (ikke felles opprop)

Alle påmeldte vil etter påmeldingsfristen få beskjed om oppmøtested

• UK partier
  • AK partier
  • Treningspartier

Påmelding innen 10.februar:

Send e-post til post@nordenfjeldskefk.no med følgende informasjon:

• Navn
  • Navn på hund (hunder) og rase
  • UK/AK i klubbmesterskap eller treningsparti

Klubbmesterskapet inngår som en del av Sølvhund Cup sammen med deltakelse på Vinterprøve, Sølvhundutstilling og Sølvhundprøve på Kongsvoll

I jubileumsåret er deltakelsen i klubbmesterskapet/treningen gratis for alle medlemmer

Vi håper å se deg i Meråker!

Styret i NFK