Klubbmesterskap & Treningssamling 1. – 3. februar 2019

Geir AakvikArrangementer, fjellsamling

NFK inviterer til klubbmesterskap, trening og sosialt samvær i på Songli Gård i Orkdal 1. – 3. februar 2019.

Se info på PDF her: Klubbmesterskap 2019

Påmeldte til Sognli trykk her: Påmelding Sognli 1-3 Februar 2019

Hovedkvarter og innkvartering blir på Songli Gård og vi bruker terreng i tilknytning til gården og ved Våvatnet, ikke langt unna. Mer informasjon om Songli finnes her: https://www.songlia.no/

Lørdag blir det klubbmesterskap i henholdsvis UK og AK. Reglene som gjelder i klubbmesterskapet er mindre strenge enn de som gjelder under offisielle jaktprøver – alle får være med til slutten av dagen uansett hva som skjer underveis.

De som ikke ønsker å delta på klubbmesterskapet lørdag, men heller ønsker å trene sin hund, kan gjøre det.

Søndag står terrengene til disposisjon for trening.

Trening både lørdag og søndag blir organisert i partier, og NFK stiller med instruktører.

Fra 1800: Innsjekk. Fordeling av hus/senger

2000:        Servering av Sodd

Lørdag:

0830:        Opprop klubbmesterskap og treningspartier
1800:       Geir H Ingdal orienter om Songli. Film fra jaktprøve ca. 1930.Loddsalg med flotte premier.

1900:        Jegermiddag med premieutdeling fra klubbmesterskapet.

Søndag

1000:        Opprop treningspartier

Innkvartering på Sognli Gård

Pakkepriser:

– Deltagelse hele helga: kr 1000,- pr pers

– Deltagelse 1 døgn:        kr  500, pr pers

Pakkeprisen dekker Sodd på fredag, frokost m/matpakke og termos lørdag og søndag og Jegermiddag (finnbiff) på lørdag.
1-dagerspakken er fredag-lørdag eller lørdag til søndag med 1 middag, overnatting og frokost.

Sengeklær inngår i prisen. Hund på rommet er tillatt så lenge de ligger i bur.

Bestilling Sognli : Begrenset plass: 36 sengeplasser . ”Først til mølla”!!

Send mail til Kai_sterten@hotmail.com med følgende informasjon:

• Navn,  Pakketype (hele helga eller fredag-lørdag/lørdag-søndag).

Betal bestilt pakkepris på konto 8601 85 66682 eller VIPPS til Nordenfjeldske Fuglehundklub/Jaktprøver innen 25.01.19.

Aktivitetsutvalget i NFK står for innkjøp av varer og tilberedning, men de er sikkert glade for litt hjelp med frokosten på morran. Drikke utover kaffe, te, melk etc, besørges av den enkelte.

Påmelding Klubbmesterskap og trening (Påmeldingsfrist:  25. Januar 2019)

Deltakelse koster kr 100 pr hund i KM. Deltagelse i treningspartiene koster kr 75 pr fører og dag, uavhengig av antall hunder.

Send mail til bjorn.sand@circlekeurope.com med følgende informasjon:

• Navn på hunder du ønsker å delta med i klubbmesterskapet lørdag og i hvilken klasse.
  • Antall hunder du ønsker å gå på treningsparti med lørdag og/eller søndag.
  • Om du skal bo på Songli Gård eller ikke.

Betal påmeldingsavgiften på konto 8601 85 66682 eller VIPPS til Nordenfjeldske Fuglehundklub/Jaktprøver innen 25.01.19.

VI håper å se deg der ! 🙂

Styret i NFK