Kjære alle NFK medlemmer!

Nå står sommeren for døra og en velfortjent sommerferie venter.

Vi jobber for at dere skal ha det bra, og trives hos oss. Etter en travel vinter og vårsesong med kurs, utstillinger og prøver, ser vi en trivsel og en iver som viser at vi har fått til det lille ekstra. Det er det som får oss hundeeiere til å strekke oss litt lenger, prøve en gang til og aldri gi opp.

Vi ser ett smittende engasjementet i hele klubben. Et eksempel på det er de mange initiativene rundt våre kurs og aktiviteter, det er imponerende og gledelig for oss alle. Vi er mange medlemmer, nå over 500, vi har ulike roller og funksjoner, men vi er samtidig avhengig av hverandre for å kunne fungere. Gledelig har vi registrert 51 nye medlemmer til oss første halvår, noe frafall er det naturligvis også. Det viktigste er selvsagt å ta vare på de medlemmer man har, men jeg vil også minne om muligheten til å tegne Husstandsmedlemskap i NFK. Som klubb er vi hele tiden avhengig av nye medlemmer blant oss.

Husstandsmedlemskap

Husstandsmedlem skal ha samme bostedsadresse som hovedmedlem, og betaler kun ½ pris av medlemskapet i NFK, kr. 160,-/år. Det gir samme rettigheter som et fullverdig hovedmedlem av NKK/NFK (eks. samme rabatter ved omregistrering av hund, påmelding på utstilling/prøver, stemmerett ved årsmøtet NFK og de gode medlemstilbudene vi har gjennom våre sponsorer).

For innmelding av Husstandsmedlem kontakt oss på e-post, post@nordenfjeldskefk.no (oppgi navn, adresse, mobil, e-post, samt hvem som er hovedmedlem)

Støtt NFK gjennom Grasrotandelen

NFK er registrert i Grasrotandelen og du kan støtte klubben ved å velge NFK som din mottaker når du spiller hos Norsk Tipping. Da vil NFK som din grasrotmottaker få syv prosent av din spillerinnsats. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går syv kroner til NFK. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres!

Hvis alle medlemmer som tipper følger denne oppfordringen så blir det noen kroner til klubben, som du som medlem igjen vil nyte godt av gjennom våre aktiviteter

Riktig god sommer og ta  godt vare på hundene i båndtvangstiden. Benytt dere av de organiserte tilbudene på dressurtrening som vi gjennomfører i Vassfjellet fra 15.juli, samt øvrige tilsvarende tilbud som våre naboklubber arrangerer.

Leder NFK Bjørn Sand