HYGGEKVELD 14.august – JAKT & JAKTPRØVER

Geir AakvikArrangementer, Medlemsmøte

Her er noen bilder etter kveldens hyggekveld.  Lars var som alltid meget engasjert og flink i sitt foredrag sammen med Hans Jørgen som supplerte meget bra på hundevelferd og trening i sommersesongen.

Tid: 14.august kl 18.30
Sted: Stokkmarka Fuglehundsenter – Vårblotplassen
Tema: Jakt & jaktprøver

Vi inviterer til årets siste hyggekveld på Stokkmarka. Denne gangen med temaet «jakt».

Vi får besøk av Lars O. Sagberg som har mye erfaring og gode tips og råd han vil dele med oss. Lars er en engasjert jeger og jaktprøvedommer som er opptatt av å se det positive og strekker seg langt for at flest mulig skal lykkes. Han vil bl.a. berøre følgende tema:

Hva er det viktig å tenke på når du skal forberede hunden og deg selv til jaktsesongen?  Hva bør man være oppmerksom på underveis i jakten? Litt om regelverk/klassenivå/premiering på jaktprøver. Det vil bli god anledning til å stille spørsmål underveis.

Klubben sørger for bålkaffe, brus og pølsegrilling. Påmelding er ikke nødvendig.

Dette blir en god anledning til «hoinnprat» og sosialisering med nye og gamle hundevenner uansett erfaring. Barn er hjertelig velkommen!

Vi gleder oss til en hyggelig kveld og håper å se så mange som mulig av dere der.

Vel møtt !