Vi trenger din grasrotandel!

Geir AakvikInformasjon

Gi din Grasrotandel til NFK

gratros nfk

Det koster penger å drive en fuglehundklubb, derfor håper vi at våre gode medlemmer som spiller lotto og/eller tipper via Norsk Tipping vil ta seg bryet med å registrere Nordenfjeldske Fuglehundklubb som sin grasrotmottaker. Dette er gjort på noen få tastetrykk og sikrer at NFK mottar 5% av din innsats, uten at det går utover verken innsats, premie eller vinnersjanse.

Registrering av grasrot mottaker gjøres ved at du åpner denne linken til norsk tipping sine grasrot sider: Link til Norsk Tipping Grasrot andelen

Så trykker du på vis detaljer til høyre og deretter tilknytt, da er det bare å logge seg inn med sin spillerinformasjon og det hele er unnagjort.

Dersom du må søke oss opp, så har vi org nr : 976260600

Inntektene fra grasrot andelen vil NFK bruke til driften av klubben deriblant å arrangere gode dressurkurs, apportkurs, jaktprøver, utstilling, medlemsmøter, klubbmesterskap, vårblot, dressurkurs osv… som kommer alle medlemmer til gode!

Vi er takknemlige for alle som tar seg bryet med å støtte klubben med grasrot andelen sin! På forhånd takk til nye grasrot givere og de gamle trofaste som har gitt klubben grasrot andelen sin i mange år!

grasrot takk