Fjellsamling og Klubbmesterskap 2010

Geir AakvikArrangementer, fjellsamling

Her følger en kort rapport fra fjellsamlingen på Teveltunet. Vinnere i klubbmesterskapet er nå kåret!;Fjellsamlingen startet fredag kveld med trekning av partier til klubbmesterskap og orientering for nybegynnere i gamma på Teveltunet.

Lørdag morgen dro tre AK-parti, et UK-parti og et nybegynnerparti til fjells i lett overskyet vær og behaglige -5 grader Celcius.
I fjellet var det ekstremt vanskelige forhold for hundene med mye løs snø, kombinert med skare.

I AK viste det seg fort at det kun var de best trente hundene, og de med sterkest psyke som taklet forholdene.
Hvert parti sendte to hunder videre til finale, slik at de seks beste hundene til slutt kjempet om pallplassene.

Vi gratulerer følgende vinnere med glimrende innsats;

AK
1. pr. IS Kid, Frode Døsvik
2. pr. IS Perle, Steinar W. Berg
3. pr. ES Max, Øyvind Torvmark

UK
1. pr. ES Chiko, Olav Rakbjørg (ført av Jarl Strømdal)
2. pr. B Rikke, Gunnar Handberg
delt 3. pr. ES Black Mira, Roar Buan og IS Stella, Truls Hansen

Under ser vi bilde av de tre fornøyde AK-vinnerne.

vinnerefjellsamling_2010
Fra venstre Øyvind Torvmark og Max, Steinar W. Berg og Perle, Frode Døsvik og Kid (i prikkete dekken…)

Etter at alle var ned fra fjellet ble det arrangert tradisjonell volleyballkamp m/ski, kortrenn m/drikkestasjon og paraplykaste-stafett. Her var det topp innsats og alle ble vinnere!

Etter alle disse sportslige aktivitetene møttes mange i badestampen, før kvelden ble avsluttet med Eventyrmiddag i gamma.
Under middagen var det allsang, solosang (takk Hilde!), premieutdeling klubbmesterskap og offentliggjøring/utdeling av årets æresbevisninger i NFK (se egne nyheter).

En flott fjellsamling der både gammel og ung så ut til å trives!