Aversjon hund / sau 2021

Nordenfjeldske Fuglehundklub arrangerer også i år aversjon hund/sau. Totalt 16 kvelder fordelt på første- og andre gangs/repetisjon. Oppmøte i Osveien 115, Reppe (Ranheim), se veibeskrivelse i påmeldingslinken.
Påmelding/betaling skjer på Inatur, du finner det her

Det vil bli gjennomført på følgende datoer:

1, 3, 8, 15, 22, 29 juni Første gangs dressur

10, 17, 24, juni og 1 juli Andre gangs dressur / repetisjon

3, 10 august Første gangs dressur

05 august Andre gangs dressur / repetisjon

12, 17 og 19 august Første / andre gangs dressur og repetisjon

Priser:                                                                                    For evt spørsmål ta kontakt med:
– Medlemmer kr 250,- pr gang                                              Terje Indset
– Ikke medlemmer kr 350,- pr gang                                      Tlf 415 18 267
                                                                                               Mail: terje.indset@gmail.com

NB! For å få sauerenhetsbevis kreves det to runder med dressur og det skal gå minimum 2 uker mellom hver gang.