Apport og dressurkurs 2013

Geir AakvikArrangementer, Dressur, Trening

ApportkursMed Torbjørn Austvik som instruktør avholder NFK apportkurs for fuglehunder. Kurset begynner 21.mai med en teorikveld, sted og tid kommer senere.Det er begrenset med plass (15 plasser), og først-til-mølla prinsippet som gjelder til apportkurset. Påmelding skjer til Rolf Bye (rol-bye@online.no) eller tlf. (97 70 39 59). For medlemmer er kurset gratis, ikke-medlemmer betaler kr 300.

Dressurkurs
Med oppstart 28.mai kl 1800 arrangeres det dressurkurs på Tunga Gård. Kurset fortsetter de neste fire tirsdagene. Det er ingen forhåndspåmelding til dressurskurset, påmelding skjer første kurskveld. Ikke-medlemmer betaler kr 300, mens kurset er gratis for medlemmer. Det kokes bålkaffe, så møt gjerne opp i god tid.

Parkering ved Baklidammen.

nfkapportogdressur