HYGGEKVELD 13.JUNI – VALP

Tid: 13.juni kl 18.30
Sted: Stokkmarka Fuglehundsenter – Vårblotplassen
Tema: Valp

Vi inviterer til nok en hyggekveld på Stokkmarka. Denne gangen med temaet «valp». Hva innebærer det å ta imot en ny valp ? Hvordan kan man på best mulig måte forberede seg ? Hva bør man vektlegge i denne viktige fasen av hundens liv ? Tips til dressurøvelser mm.
Vi får besøk av Erling Meirik, en veteran innen fuglehundsporten og en viktig bidragsyter gjennom mange år i Nordenfjeldske Fuglehundklubb. Han har hatt mange hunder av ulike raser hvorav flere har oppnådd svært gode resultater. Erling har mye erfaring og kunnskap han gjerne vil dele med oss. Det vil bli god anledning til å stille spørsmål underveis.

Klubben sørger for bålkaffe, brus og pølsegrilling. Påmelding er ikke nødvendig. Dette blir en god anledning til «hoinnprat» og sosialisering med nye og gamle hundevenner uansett erfaring. Barn er hjertelig velkommen !

Vi gleder oss til en hyggelig kveld og håper å se så mange som mulig av dere der.
Vel møtt ! ☺